Podmienky

Podmienky používania portálu

Prevádzkovateľ internetového portálu www.predajprenajom.sk vydáva podmienky používania portálu, upravujúce práva a povinnosti fyzických a právnických osôb pri využívaní služieb tohto internetového portálu. Tento internetový portál je verejným inzertným portálom, na ktorom sú uverejnené inzeráty o predaji, kúpe alebo prenájme nehnuteľností fyzických a právnických osôb, odborné články z oblasti realitného trhu a ponuka hypotekárnych úverov.

Každý, kto využíva obsah portálu www.predajprenajom.sk, je povinný sa oboznámiť s týmito podmienkami a tým, že obsah portálu využíva, prehlasuje, že sa s týmito podmienkami oboznámil, vyjadril súhlas s ich obsahom a zaväzuje sa ich bezvýhradne dodržiavať. Pri využívaní obsahu Portálu musí návštevník dodržiavať taktiež všeobecne záväzné právne predpisy, etické a morálne pravidlá.

PDF

Kompletné znenie podmienok používania portálu a dodatkov si môžete stiahnuť vo formáte PDF. Pre bezproblémové prehliadanie tohoto typu súboru vám odporúčame nainštalovať najnovšiu verziu programu Adobe Acrobat Reader.

Stiahnuť PDF
×
Filter nehnuteľností
m2 m2
Doba úveru
393 595 nehnuteľností
Zobraziť Reset Filter
Vlastné zdroje
80%
Splatnosť hypotéky
30 rokov
Magazín
Interiér

Kritériá správneho zariadenia kancelárie, ktoré sa neoplatí podceniť

Redakcia Predajprenajom.sk - 24.08.2020 - 778
Ak ste sa rozhodli, že si založíte vlastnú spoločnosť a budete podnikať, obchodný plán, registrácia firmy a výber vhodných zamestnancov nie je všetko, čo pre úspech v biznise potrebujete. Na výkon svojej práce a riadenie firmy je predsa dôležité aj vhodné miesto. Ide o zariadenú kanceláriu, ktorá bude disponovať všetkým, čo k výkonu jednotlivých úloh potrebujete.

Ktorá technika, doplnky a vybavenie vám ale pomôže z vašej kancelárie vytvoriť miesto plné inšpirácie a pohodlia? Poďte sa spolu s nami pozrieť na tajomstvo vytvorenia modernej a komfortnej kancelárie.

Správne rozloženie kancelárie

Úspešný projekt správne vybavených kancelárskych priestorov do veľkej miery závisí od dobre zvoleného dizajnu. Ten ale netvoria len moderné konferenčné stolíky, ale aj optimálne rozloženie priestoru.

Ale pozor! Priestorové riešenie pracovných plôch závisí od podnikovej kultúry spoločnosti, jej organizačnej štruktúry a schopností konkrétnej budovy. Pri plánovaní vám preto odporúčame so všetkým sa dobre oboznámiť, dodržiavať svoj systém a byť pri riešení otázok, ktoré kladie konkrétna situácia, kreatívny.

V práci trávime obrovskú časť dňa, preto by mal byť priestor správne rozložený a vybavený všetkým potrebným.

Technické vybavenie

Základom usporiadania modernej kancelárie je aj usporiadanie počítačových, telefónnych a energetických sietí. Každé pracovisko má telefón a počítač, čo znamená, že každé miesto musí byť napojené na elektrinu, telefónnu linku a - ak existuje počítačová sieť - sieťový kábel. Preto by ste si mali dať záležať nielen na výbere vhodných technologicky vyspelých pomocníkov, ale aj zdrojov, ktoré im dodávajú energiu.

Najjednoduchším a najlacnejším spôsobom je položiť všetky káble do špeciálnych líšt pozdĺž povrchu stien. Prípadne ich efektne skryť za nábytok, ktorý by tu nemal chýbať tiež.

Ergonomické kancelárske kreslá

V súčasnosti v kancelárii za pracovným stolom pracuje čoraz viac ľudí a podiel fyzickej práce neustále klesá. Rôzne štúdie však ukazujú, že administratívni pracovníci trpia celým radom chorôb z povolania, medzi ktorými je predovšetkým bolesť chrbta.

Správna poloha sedenia je preto dôležitá

Vedeli ste o tom, že bežný úradník strávi v priemere za pracovným stolom až 80 000 hodín svojho života? To ako počas tejto doby sedíme je veľmi dôležité, pretože bolesti chrbta, končatín, svalov spôsobujú poškodenie nášho tela. A iba kvalitné kancelárske kreslá  to môžu zmeniť!

V dôsledku stresu spôsobeného príliš dlhým sedením pri nesprávnom držaní tela sa na medzistavcové platničky vytvára tlak a zásobovať svaly krvou je potom náročné. Okrem toho môže byť celý metabolizmus narušený ako celok, čo spôsobuje poruchy obehového systému, problémy vo fungovaní gastrointestinálneho traktu a nedostatočné prekrvenie nôh. Preto nepodceňujte ani to, ako sedíte.

Osvetlenie

Pri práci v kancelárii dostáva osoba cez oči 80 % informácií. Osvetlenie má preto na charakter kancelárskych priestorov obrovský vplyv, a to z hľadiska funkčnosti, ako aj krásy.

Hlavnou úlohou osvetľovacieho systému je vytvoriť ideálne podmienky pre videnie, pri ktorých je možné vykonávať celý rad procesov čo najefektívnejšie. Kancelárske osvetlenie by malo poskytovať ľahké a presné rozpoznanie najmenších detailov obrázka, či už na papieri alebo na obrazovke.

Pre kancelársku prácu je však dôležitá nielen dostatočná úroveň osvetlenia, ale aj farba svetelného toku zodpovedajúca určitým úlohám. Pracovný priestor by mal byť preto dobre naplánovaný s umiestnením svetiel a okien, aby sa zabránilo nepríjemným faktorom, ako je oslnenie a zatienenie.

Všetko si dobre naplánujte a vyberte na zariadenie svojho priestoru pre prácu len to najlepšie. Ide nielen o investíciu do vašej kariéry, ale aj zdravia. Tak na to myslite.

Zdroj obrázka: Roman Samborskyi/Shutterstock.com